دوره 27 (1402)
دوره 26 (1401)
دوره 25 (1400)
دوره 24 (1399)
دوره 23 (1398)
دوره 22 (1397)
دوره 21 (1396)
دوره 20 (1395)
دوره 19 (1394)
دوره 18 (1393)
دوره 17 (1392)
دوره 16 (1391)
نویسنده = %D8%AD%D8%B3%D9%86 %D8%A7%D8%B3%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C%D9%84 %D8%B2%D8%A7%D8%AF%D9%87
تعداد مقالات: 3
تحلیل ارتباط هوشمندسازی و پایداری در فضاهای شهری (مطالعه موردی: منطقه 6 شهر تهران)
دوره 23، شماره 68 ، شهریور 1398، ، صفحه 1-21
چکیده
با ورود به هزاره سوم میلادی، شهرها در اثر رشد جمعیت و شهرنشینی، با چالشهای گستردهای ناشی از رشدی فراتر از ظرفیتهای پاسخگو مواجه شده اند که نمود عینی آن را در مسائلی چون فقر شهری، کمبود زیرساختها، اسکان غیررسمی، رشد آلودگیها، کاهش کیفیت زندگی و در مجموع، رشد ناپایداریها میتوان ... بیشترمیزان رضایت گردشگران از کیفیت خدمات گردشگری بر اساس مدل سروکوال (مطالعه موردی: رستوران های محله درکه تهران)
دوره 22، شماره 66 ، بهمن 1397، ، صفحه 1-21
چکیده
گردشگری یک صنعت خدماتی است و عمدتاً بهواسطۀ کیفیت خدماتی که ارائه میشود، تحت تأثیر قرار میگیرد. همچنین، میتوان گفت که کیفیت خدمات و رضایتمندی گردشگران از موضوعات مهم در برنامهریزی گردشگری است که پرداختن به آنها میتواند موجب توسعه گردشگری شود. هدف از این پژوهش، ارزیابی میزان رضایت گردشگران از کیفیت خدمات پذیرایی و رستوران ... بیشترارزیابی راهکارهای مدیریتی و برنامه ریزی در کنترل ترافیک شهری (مطالعه موردی: کلانشهر تبریز)
دوره 21، شماره 62 ، اسفند 1396، ، صفحه 1-20