سایر زمینه هایی مطالعاتی جغرافیایی و بین رشته ای
جایگاه برندسازی در تحولات شهرهای تاریخی ایرانی اسلامی؛ نمونه موردی : دارالسلطنه تبریز در دوره قاجاریه

احد نژادابراهیمی؛ معصومه آیشم

دوره 25، شماره 78 ، بهمن 1400، ، صفحه 43-58

https://doi.org/10.22034/gp.2021.44398.2774

چکیده
  برندسازی شهری همزمان با محوریت جهانی سازی مفهومی پرکاربرد شده و در سطوح ملی و بین المللی افزایش یافته است؛ ولی بنظر می رسد این موضوع پیشتر در شهرهای تاریخی ایران نیز نمود داشته و بطور سنتی از ظرفیت های القاب برای پیشبرد برخی اهداف شهرها در ایران بهره برده شده است. القابی مانند دارالخلافه، دارالسلطنه، دارالارشارد و امثالهم، از برندهای ...  بیشتر