ـ ایمانی خوشخو، محمد حسین و جاودانه علی (1390)، «میزان رضایت گردشگران اروپایی از تجربه سفر به ایران»،
گردشگری و توسعه،
شماره 1، صص30-17.
ـ بابایی سالانقوچ، احسان؛ دشتی، علی و مصطفی بابایی (1390)، «ارزیابی وضعیت تسهیلات گردشگری از دید گردشگران (نمونهی موردی کلانشهر مشهد)»،
اولین همایش ملی جغرافیا و گردشگری در هزاره سوم، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد، 27 تا 28 اردیبهشت.
ـ حیدریچپانه، رحیم (1393)، «مبانی برنامهریزی صنعت گردشگری»، تهران، چاپ چهارم، سمت.
ـ راجر، داس ویل (1384)، «مدیریت جهانگردی»، ترجمه سیدمحمّد اعرابی و داوود ایزدی، چاپ سوّم، تهران، دفتر پژوهشهای فرهنگی.
ـ رضوانی، علیاصغر (1384). «جغرافیا و صنعت توریسم»، چاپ پنجم، تهران، دانشگاه پیام نور.
ـ سعیدا اردکانی، سعید، میرغفوری، سیدحبیبالله و شاهین برقی (1389)، «شناسایی و اولویت بندی مؤلّفه های مؤثّر بر سطح رضایت گردشگران خارجی در شیراز با استفاده از تکنیک تحلیل عاملی و تصمیمگیری چندشاخصه»، فصلنامه مطالعات گردشگری، سال 7، شماره 13، صص 23-1.
ـ صدرموسوی، میرستّار و جواد دخیلی کهنمویی (1386)، «ارزیابی تسهیلات گردشگری استان آذربایجان شرقی از دید گردشگران»، فصلنامه پژوهش های جغرافیایی، شماره 61، صص 143-129.
ـ ضرابی، اصغر؛ محمدی، جمال و ادریس باباخانزاده (1390)، تحلیلی بر جاذبهها و تسهیلات گردشگری منطقه اورامانات، مجلّهجغرافیاوبرنامهریزیمحیطی، سال 22، شماره 43:، صص 52-35.
ـ طیبی، سیدکمیل؛ بابکی روحاله و امیر جبّاری (1386)، «بررسی رابطه توسعه گردشگری و رشد اقتصادی ایران»، پژوهشنامه علومانسانیواجتماعی، سال 7، شماره 26، صص 110-83.
ـ موحد، علی (1381). «بررسی و تحلیل الگوی فضایی توریسم شهری (مطالعه موردی شهر اصفهان)»، رساله دوره دکتری، تهران، دانشگاه تربیت مدرس.
ـ موحد، علی (1386)، «گردشگری شهری»، چاپ اوّل، اهواز، دانشگاه شهید چمران.
ـ موحد، علی (1387)، «توزیع فضایی مراکز اقامتگاهی در شهرهای تاریخی (مطالعه موردی شهراصفهان)»، پژوهشهای جغرافیای انسانی، شماره 65 ، صص 116-105.
ـ موسوی حاجی، رسول و سیدامیر سلیمانی رباطی (1389)، «توانمندیهای صنعت گردشگری فرهنگی و طبیعتگرا در مناطق مرکزی جهان اسلام (مطالعهی موردی شهرستان بشرویه)»، چهارمین کنگره بینالمللی جغرافیدانان جهان اسلام، زاهدان، 27- 25 فروردین، صص 19- 1.
ـ وای.گی، چاک (1382)، «جهانگردی در چشماندازی جامع»، ترجمه علی پارسائیان و سید محمّد اعرابی، چاپ دوّم، تهران، دفتر پژوهشهای فرهنگی.
- Atilgan, E., Akinci, S., & Aksoy, S., (2003), “Mapping Service quality in the Tourism Industry”, Managing Service Quality, 13(5), pp 412-422.
- Chang, J.Ch. (2008), “Tourists’ Satisfaction Judgments: An Investigation of Emotion, Equity, and Attribution”, Journal of Hospitality & Tourism Research, 32, No.1, PP.108-134.
- Chi, G. (2005). “A study of developing destination loyalty model”, Doctoral Dissertation, Oklahoma State University.
- Dominici, G. & Guzzo, R. (2010), “Customer satisfaction in the Hotel industry: Acase study of sicily”, International Journal of Marketing Studies, 2 (2): PP. 3-12.
- Eraqi, M. I., (2006), “Tourism services quality (TourServQual) in Egypt: The viewpoints of external and internalcustomers”, Benchmarking: An International Journal, (13) 4: PP.469-492.
- Hudson, S., Hudson, P., & Miller, G.A., (2004),” A Measurement of Service Quality in the Tour Operating Sector: A Methodological Comparison”, Journal of Travel Research, 42, PP.305-312.
- Kanoknon, S, (2009), “Tourist motivation to use homestays in Thailand based on the destination's cultural and heritage based attribute”, Dissertations, Academic University of Missouri Columbia, Prebensen.
- Lee, J.H., Kim, H., Ko, Y.J., Sagas, M. (2011), “The influence of servicequality on satisfaction and intention: A gender segmentation strategy”, Sport Management Review14, PP.54-63.
- Neal, J.D., and Gursoy, D. (2008), “A Multifaceted Analysis of Tourism Satisfaction”, Journal of Travel Research, Vol. 47, PP.53-62.
- Owusu-Frimpong, N., Nwankwo, S., Blankson, Ch., & Tarnanidis, Th. (2013), “The effect of service quality and satisfaction on destination attractiveness of sub-Saharan African countries: the case of Ghana”, Current Issues in Tourism, Vol. 16, Nos. 7–8, PP.627–646.
-Pritchard, A. and Morgan, N. (2007), “De-centring tourism’s intellectual universe, or traversing the dialogue between change and tradition, In: Irena Ateljevic, Annette Pritchard, Nigel Morgan”, The Critical Turn in Tourism Studies: Innovative Research, Netherlands: Elsevier Ltd.
- Qin, H., Prybutok, V.R., & Zhao, Q. (2010), Perceived service quality in fast food restaurants: Empirical evidence from China. International Journal of Quality and Reliability Management, 27(4), PP. 424–437.
- Ray, Y. (1998), “Tourism: an Introduction”, New York: Longman.
- Shinde, K., (2004), QUEST FOR GOOD GOVERNANCE: CONTRIBUTION AND POTENTIAL OF RELIGIOUS INSTITUTIONS AS STAKEHOLDERS, Presented at “The Quest for Good Governance” organized by the Monash Governance Research Unit & Monash Institute for the Study of Global Movements, 27 August.
- Seetanah, B., Juwaheer, T D., Lamport, M J., Rojid, S., Sannassee, R V., &SubadarAgathee, U (2011), “Does Infrastructure Matter In Tourism Development? University of Mauritius Research Journal, University of Mauritius, Réduit, Mauritius
- Song, H., Veen, R. V., Li, G., & Chen, J. L., (2012), “The Hong Kong tourist satisfaction index”, Annals of Tourism Research, 39 (1): Pages PP. PP.459–479.
- Wang, X. (2011), “Discussion of urban tourism public service facilities construction”, Information Sciences and Service Science, Beijing Jiaotong University Press, Vol. 3.
- Xia, W., Jie, Z., Chaolin, G. &Feng, Z. (2009), “Examining antecedents andconsequences of tourist satisfaction: A structural modeling approach”, SCIENCE AND TECHNOLOGY, 14(3): PP. PP.397-404.
- Yahya, S. (2000), “Foreign Consumer Perception of Tourism Service”s, Pertanika J. Soc. Sci. & Hum, 8 (1): PP. PP.7-17.