-امینی، جمال، عزیزی، منصور، فرامرزی اصل، مهسا، (1397). « بررسی و ارزیابی جهات بهینه توسعه فضایی - کالبدی شهر مهاباد». جغرافیا و برنامه ریزی، سال22، شماره66، صص. 45-66.
-توسلی، محمود. (1385)، «ساخت شهر و معماری در اقلیم گرم و خشـک ایـران»، انتشـارات مرکـز مطالعـات معماری و شهرسازی ایران، تهران.
-دیناری، احمد. (1384 )، «گردشگری شهری در ایران و جهان»، انتشارات واژگان خرد، مشهد
-رهنمایی، م.ت، علی اکبری، الف، سفرعلی زاده، الف. (1396)، «بررسی وضعیت عوامل مؤثر بر توانمندسازی توسعه گردشگری (مطالعه موردی: استان آذربایجان غربی)»، جغرافیا و برنامه ریزی، سال 21، شماره 59 صص. 174-152.
-رهنما، محمدرحیم، خاکپور، براتعلی، صادقی، مجتبی، (1391). «تحلیل مدیریت استراتژیک در کلان شهر مشهد با مدل SWOT». جغرافیا و برنامه ریزی، سال16، شماره42، صص. 173-189.
-ضرغام، عابدی، (1388). «نقش مدیریت روستا در ثبت و صدور اسناد مالکیت روستایی»، اولین کنفرانس ملی مسکن و توسعه کالبدی روستا.
-فلامکی، محمد منصور، (1384). «نوسازی و بهسازی شهری»، انتشارات سمت، تهران.
-قادری، اسماعیلی، مطهر، سیده مهسا. (1392)، «بررسی عامل کششی انگیزاننده گردشگران در انتخاب مقصد، مقایسه مقاصد داخلی و خارجی(مطالعه موردی شهر تهران)». اقتصاد و مدیریت شهری، شماره 2، دوره،1، صص. 15-29.
-موحد، علی. (1386 )، «گردشگری شهری»، انتشارات دانشگاه شهید چمران اهواز، اهواز.
-Baker, S.M. & Kennedy, P.F. (1994), “Death by nostalgia: a diagnosis of context-specific cases”, Advances in Consumer Research, Vol. 21 No. 1, pp. 169-174.
-Boym, S. (2001), “The Future of Nostalgia, Basic Books”, New York, NY.
-Batcho, K. I. (1995), “Nostalgia: A psychological perspective”. Perceptual and Motor Skills, Vol.80, No.1, pp.131–143.
-Batcho, K. I. (2007). Nostalgia and the emotional tone and content of song lyrics. The American journal of psychology, pp.361-381.
-Fornell, C. & Larcker, D.F. (1981). “Structural equation models with unobservable variables and measurement error”. Journal of Marketing Research. Vol.18, No.1, pp.39-50.
-Holak, S. L., & Havlena, W. J. (1998). “Feelings, fantasies, and memories: An examination of the emotional components of nostalgia”. Journal of Business Research, Vol.42, No.3, pp.217-226.
-Holbrook, M. B., & Schindler, R. M. (1991), “Echos of the dear departed past: some work in progress on nostalgia”. In R. H. Holman & M. R. Solomon (Eds.), Advances in consumer research 18 (pp. 330–333). Provo, UT: Association for Consumer Research.
-Homer, P. M., & Yoon, S. G. (1992), “Message framing and the interrelationships among ad-based feelings, affect, and cognition”. Journal of Advertising, Vol.21, No.1: 19–33
-Jang, S. and Wu, C.E. (2006), “Seniors’ travel motivation and the influential factors: an examination of Taiwanese seniors”, Tourism Management, Vol. 27 No. 2, pp. 306-316.
-Kessous, A. and Roux, E. (2008), “A semiotic analysis of nostalgia as a connection to the past”. Qualitative Market Research, Vol. 11 No. 2, pp. 192-212
-Leong, A.M.W., Yeh, S. and Chang, L. (2015), “Nostalgic tourism in Macau: the bidirectional causal relationship between destination image and experiential value”, Journal of Hospitality and Tourism Technology, Vol. 6 No. 1, pp. 89-99.
-Liou, D.Y. (2010), “Beyond Tokyo Rainbow Bridge: destination images portrayed in Japanese drama affect Taiwanese tourists’ perception”, Journal of Vacation Marketing, Vol. 16 No. 1, pp. 5-15.
-Marchegiani, C. and Phau, I. (2013), “Development and validation of the personal nostalgia scale”, Journal of Marketing Communications, Vol. 19 No. 1, pp. 22-43.
-Muehling, D. D., & Sprott, D. E. (2004), “The power of reflection: An empirical examination of nostalgia advertising effects”. Journal of Advertising, Vol.33, No.3, pp. 25–36.
-Nelson, K. (1993), “The psychological and social origins of autobiographical memory”. Psychological Science, Vol.41, No., pp 7–14.
-Orth, U. R., & Bourrain, A. (2008), “The influence of nostalgic memories on consumer exploratory tendencies: Echoes from scents past”. Journal of Retailing and Consumer Services, Vol.15, No.4, pp. 277–287.
-Pitts, R.E. and Woodside, A.G. (1986). “Personal values and travel decisions”, Journal of Travel Research, Vol. 25 No. 1, pp. 20-25.
-Sedikides, C., Wilds hut, T., & Baden, D. (2004), “Nostalgia: Conceptual Issues and Existential Functions”.(in) The Handbook of Experimental Existential Psychology, Greenberg, J., Koole, SL, and Pyszczynski, TA (eds). New York.
-Skowronski, J. J., Walker, W. R., & Betz, A. L. (2003), “Ordering our world: an examination of time in autobiographical memory”. Memory, 3, pp. 247–260.
-Sierra, J.J. and McQuitty, S. (2007), “Attitudes and emotions as determinants of nostalgia purchases: an application of social identity theory”. Journal of Marketing Theory and Practice, Vol. 15 No. 2, pp. 99-112.
-Spencer, D.M. and Holecek, D.F. (2007), “A profile of the fall foliage tourism market”, Journal of Vacation Marketing, Vol. 13 No. 4, pp. 339-358.
-Stern, B.B. (1992), “Historical and personal nostalgia in advertising text: the fin siècle effect”. Journal of Advertising, Vol. 21 No. 4, pp. 11-22.
-Thurstone, L. L. (1929), “Theory of Attitude Measurement”. Psychological Review. Vol.36 No.3, pp.222-41.
-Wang, J. and Ritchie, B.W. (2012), “Understanding accommodation managers’ crisis planning intention: an application of the theory of planned behaviour”, Tourism Management, Vol. 33 No. 5, pp. 1057-1067
-Westaby, J.D. (2005), “Behavioral reasoning theory: identifying new linkages underlying intentions and behavior”, Organizational Behavior and Human Decision Processes, Vol. 98 No. 2, pp. 97-120.